Klachtenprocedure - Kinderopvang Simba

Klachtenprocedure

Iedere dag doen we er alles aan om uw kind de allerbeste opvang te bieden. We zorgen er graag voor dat kinderen en ouders zich thuis voelen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. Twijfel niet om uw opmerking of klacht te laten horen. Wij kunnen hiervan leren en waar mogelijk onze dienstverlening verbeteren. In onze interne klachtenregeling leest u wat u moet doen als u ontevreden bent en waar en op welke manier u een klacht kunt indienen.

Komen we er samen niet uit? Dan kunt u terecht bij www.klachtenloket-kinderopvang.nl. Het klachtenloket kinderopvang is een onafhankelijke organisatie die u verder helpt met uw klacht. Mocht ook dat niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan kan uw klacht worden ingediend bij de geschillencommissie. Met deze formele stap wordt de klacht een geschil genoemd.

IMG_5340.3

Mijn kind inschrijven

Schrijf je eenvoudig online in.

IMG_5325.1

Bereken je opvangkosten

Gemakkelijk en snel.

IMG_6727.1

Ik heb een vraag

Wij helpen je graag!

Scroll naar boven